вторник, 25 апреля 2017 г.

Ціна інновацій Наскільки затребувані будівельні нанотехнології



Ціна інновацій Чи є потреба в будівельних нанотехнологіях?

Інновації поступово стають нормою життя в будь-якій сфері.
Тепер інновації ми сприймаємо не тільки з появою нового iphone з черговою цифрою в кінці, але і не дивуємося, коли бачимо автомобілі Tesla або роботів-пилососів.



Але будь-які нововведення завжди коштують чималих грошей. Так наскільки вони затребувані на ринку нерухомості в Україні?
І якщо всі ці нововведення такі дорогі, то чи так вони потрібні?
Інновації - це, перш за все, відхилення від норми, це удосконалення, це прорив і, звичайно, розрив шаблонів.


Будь-які інновації народжуються в той момент, коли вичерпані традиційні підходи, і будь-яка криза з цієї точки зору є найбільш підходящим часом. Наприклад, саме тому через кризу і війну на ринку житлової нерухомості Києва народилися і отримали подальший розвиток такі продукти і концепції як малогабаритні SMART-квартири, апартаменти, і т.д. І якщо ще рік тому тільки відомий «Комфорт Таун» пропонував на вибір і SMART-квартири та апартаменти, і одночасно мансардні дворівневі квартири. 


То вже у 2017-му і інші київські забудовники пропонують такий новий продукт, як SMART-квартири.




В даному випадку мова йде не про технологічні та інженерні інновації на кшталт системи "розумний будинок", а про революційні підходи до створення продукту в принципі.

Під час кризи завжди важливо дивитися на речі ширше: в той час, як стандартний продукт зазнає труднощів із ліквідністю, знахідкою може стати нюанс, який до цього не брався до уваги, але вкрай важливий для споживача. При цьому головним правилом девелопера-новатора має бути дотримання почуття міри. Отже, криза технічному прогресу і нестандартним підходам не перешкода, а, навпаки, благодатний грунт. Але для початку варто розібратися, які інновації в принципі можливі на ринку нерухомості.

Звичайно, новий продукт придумати складніше, ніж запровадити нові технології в будівництві. Тому технічні та технологічні інновації й найпоширеніші в будівництві. Зазвичай вони торкаються питань енергопостачання та енергоефективності.

Основні інноваційні технології, широко впроваджувані на ринку, це:
- стінові ЗБВ панелі з внутрішнім утеплювачем, що дозволяють в рази збільшити швидкість зведення будівель і оптимізувати теплообмін в квартирах;
- ековата, що володіє масою переваг перед аналогами: економічністю, біостійкістю, відсутністю грибка і цвілі, екологічністю, високими звукоізоляційними якостями, відсутністю швів і порожнеч;
- каркасно-панельні конструкції, які забезпечують можливість трансформації внутрішнього простору, маневрування при влаштуванні вікон, а також скорочення, в порівнянні з безкаркасними, площі;
- незнімна опалубка, що славиться своєю дешевизною, хорошою теплоізоляцією, простотою використання і ідеальною геометрією. Будучи рівним, цей матеріал ідеально підходить під обробку майже будь-якими матеріалами;
- вентильовані фасади, які порівняно легко піддаються монтажу та мають високий рівень шумо- і теплоізоляції;
- склофібробетон при облицюванні будівель - легкий, міцний і різноманітний матеріал обробки, успішно використовується при заміні каменю. Він все більш популярний серед прихильників як модерністської архітектури, так і класичної.

Технології ці досить поширені і для багатьох вже стали буденністю. Якщо говорити про новації на конкретних прикладах, то експерти київського ринку нерухомості відзначають наступні об'єкти.

ЖК «Tetris Hall» пізнаваний і унікальний. Але унікальність фасаду зобов'язує! Тому покупцям буде заборонено вносити зміни в скління квартир. Девелопер продумав схему скління так, щоб запропонувати покупцям і засклені лоджії, і відкриті балкони. Так можна і задовольнити найрізноманітніші смаки, і зберегти архітектурну гармонію будівлі.
В елітному житловому комплексі «Tetris Hall», на думку експертів, застосовано чимало нетипових рішень при зведенні об'єкту. Наприклад, в кожну квартиру підведені комунікації для системи "розумний будинок". Кастомізацію системи кожен покупець буде виконувати самостійно, виходячи зі своїх смаків і потреб. Але, що найважливіше, розумним буде дійсно весь будинок, а не тільки квартира. Це означає, що підключитися можна буде до системи всього комплексу: від консьєрж-сервісу і зв'язку з ресепшеном до доступу до записів відеокамер і управління ліфтом.


Київський ЖК «CentralPark» може похвалитися встановленою сучасною і цілісною системою обслуговування безпеки. Консьєрж сервіс 24 години на добу - це дійсно унікальна інновація для Києва. «CentralPark», як і «Tetris Hall», - це ще один об'єкт компанії KAN Development. Як заявляють в компанії, найбільша інновація полягає в тому, що KAN Development проектує всі об'єкти від людини і її потреб. «Кращі фахівці на ринку проектують, а потім тестують планування квартир у наших будинках. Проходять шляхом покупця від хвіртки комплексу до дверей квартири, передбачивши все », - розповідають експерти компанії.


У регіонах будівельна галузь також розвивається і застосовує різні інноваційні технології. Експерти відзначають, що в минулому році регіони взагалі проявили до теми енергоефективності більший інтерес, ніж Київ. Це, в першу чергу, стосується Львова та Одеси.



Хитрі маркетингові штучки - ще один вид інновацій. Правильна маркетингова історія часто вирішує питання продажів.
Хоча і тут інновації найчастіше полягають в плагіаті. Наприклад, дівчата з реклами житлового комплексу «Снігурі» в далекій Москві, як і їх колеги з «Синергії» в Ірпені, також символізують продажі в третьому будинку.


Причому дівчата з Ірпеня явно поступаються за своїм рівнем. Хоча може бути саме в цьому і була задумка забудовника, адже Ірпінь це все ж не столиця України.  І все ж таки,чому дівчата на рекламному борді ближче до окружної Києва? Прикро. Навіть, якщо так і було задумано.


І все ж найчастіше інновації на ринку нерухомості використовуються переважно в преміальному сегменті. Перш за все, такі проекти, що відповідають всім показникам часу, виділяються на ринку і добре просуваються. Крім того, споживач елітного сектора здатний такі фішки не тільки оцінити, але і заплатити за них.

В преміальних об'єктах інноваційний підхід продиктований пошуком нових рішень, необхідністю надання більш якісного сервісу, використанням ексклюзивних технологій і матеріалів, щоб надати продукту унікальні властивості. Так, застосування інноваційних технологій при будівництві елітного житлового комплексу збільшує його собівартість від 5% до 15%. Але витрати окупаються, так як інноваційні проекти з професійною концепцією і високою якістю будівництва частіше реалізуються в більш короткі терміни в порівнянні з типовими об'єктами, тим самим швидше приносячи дохід девелоперу. Цим витрати на інновації і виправдовуються. Крім цього, в даному сегменті завжди робиться ставка на марнославство клієнта і одночасно на його вміння рахувати гроші.



Необхідність ставки на останній «парадокс» (марнославство клієнта і одночасно на його вміння рахувати гроші) легко доводять практично всі експерти з нерухомості. Залежно від технологій витрати на інновації можуть бути різними. Наприклад, реалізація проекту по екологічному стандарту дорожче приблизно на 20%. При цьому, майбутня економія в експлуатації на споживанні електроенергії становить 30 - 40%.
Інновації в масовому сегменті теж є, але мета у них інша. Вони покликані робити продукт більш ефективним і більш доступним. Досягати цього дозволяють енергоефективні матеріали і технології, застосування ергономіки до процесу створення зручного простору для життя на обмеженій площі.
Адже, наприклад, що таке SMART-квартира, про яку ми вже говорили? Це, перш за все, раціонально продумане використання площі. Для цього в кожному приміщенні скорочуються неефективні зони. Згідно з концепцією SMART, людина повинна платити виключно за корисні метри.
В економ-сегменті інновації не тільки нічого не варті, але і, навпаки, здешевлюють продукт або при невеликому збільшенні ціни дозволяють заощадити в майбутньому. У доступному сегменті покупець повинен бачити вигоду від інновацій, а не престиж. На даний момент споживач не готовий переплачувати за квадратний метр. Саме тому формат SMART-квартир став настільки затребуваним на ринку.
Так що інновації на ринку київської нерухомості можна умовно розділити на дві категорії:
- престиж, енергоефективні матеріали і технології для преміум-класу;
- вигода від інновацій в доступному сегменті.
Хоча в одному вони перетинаються - інновації дозволяють заощадити в майбутньому!

Комментариев нет:

Отправить комментарий